Neptun Vás vítá...

stránka se načítá

F.A.Q.

V této sekci naleznete nejčastější otázky a odpovědi týkající se předplacené benefitní MASTERCARD® karty Landmark Neptune Card

Pro vyhledání konkrétního dotazu zvolte prosím příslušnou sekci.

 

První pomoc

První přihlášení

Website dashboard

Vaše karta

Zabezpečení

Desatero držitelů Landmark Neptune Card

 

První pomoc

Co dělat při ztrátě nebo krádeži karty?

Neprodleně kontaktujte naši Zákaznickou linku na telefonním čísle +420 230 233 299, kde Vám rádi pomůžeme. Blokační linka je vám k dispozici 24 hodin denně.

První platba s kartou Landmark Neptune Card

Před první platbou musíte akceptovat Všeobecné smluvní podmínky a aktivovat kartu na adrese www.neptunecard.cz a postupovat dle instrukcí v zaslaném aktivačním emailu. Po aktivaci se přihlaste do internetové samoobsluhy pro LANDMARK NEPTUNE CARD přes tlačítko Moje Karta. Uvnitř samoobsluhy můžete zkontrolovat stav a zůstatek Vaší karty. Při první platbě musíte kartu vložit do platebního terminálu pro aktivaci a zadat PIN kód. Pak můžete platit prostřednictvím karty bezkontaktními prostřednictvím internetových platebních bran na internetu a aplikacích u všech kvalifikovaných obchodníků.

Zapomněl/a jsem svoje heslo do samoobsluhy 

Pokud heslo zapomenete, klikněte na přihlašovací stránce na možnost „Zapomenuté heslo“. Tím automaticky vytvoříte nový e-mail s novým dočasným heslem. Po přihlášení pomocí dočasného hesla budete vyzváni k zadání nového hesla.

Mám potíže s přístupem na stránku WWW.NEPTUNECARD.CZ

Webové rozhraní je plně responzivní a poskytuje univerzální zobrazení a přístup do aplikace. Zkontrolujte prosím nastavení Vašeho internetového prohlížeče:

Google Chrome (nejnovější verze)
Firefox (nejnovější verze)
Internet Explorer 11
Safari (nejnovější verze)
V případě, že se Vám nezobrazují aktivní prvky pro ovládání karty, kontaktujte prosím naši infolinku +420 230 233 299

 

Když vstupujete na portál Landmark Neptune Card poprvé

Přijetí smluvních podmínek
Když se poprvé přihlásíte na portál karty Landmark Neptune Card, budete vyzváni k přijetí Všeobecných smluvních podmínek. Pokud se v budoucnu Všeobecné obchodní podmínky (dále pouze Obchodní podmínky) změní, budete opět vyzváni k jejich akceptaci, abyste se dostali do portálu.

Aktivace Vaší karty a získání PINu
Aby bylo možné kartu aktivovat a načíst, musí být nejprve přijaty Obchodní podmínky. Po přijetí Obchodních podmínek a obdržení karty jsou k dispozici dvě možnosti pro aktivaci karty a získání PIN. Můžete použít portál držitele karty (https://portal.neptunecard.cz/) nebo SMS.

Chcete-li získat PIN prostřednictvím portálu držitele karty, musíte mít aktivované dvoufázové ověření. Pro ověření Vaší totožnosti při dvoufázové ověření bude odeslán jednorázový kód   prostřednictvím SMS. Po úspěšné aktivaci dvoufázové ověření klikněte na tlačítko „Aktivovat kartu / Odhalit PIN“ na hlavní stránce na levé straně těsně pod číslem karty. Budete vyzváni, abyste zadali své přihlašovací heslo, získaný jednorázový kód a podrobnosti o sobě a kartě. Jakmile jsou všechny informace ověřeny, Váš PIN se zobrazí jako sekvence jednotlivých čtyř čísel. Pokud zavřete okno nebo se neočekávaně odpojíte, budete se muset znovu nechat tímto postupem ověřit, abyste mohli znovu odhalit PIN. Chcete-li získat svůj PIN prostřednictvím SMS, pošlete „PINR XXXX“ bez uvozovek na +420 790 542 177 z mobilního čísla, které Váš zaměstnavatel registroval v tomto karetním programu, a kde XXXX jsou poslední 4 číslice z Vašeho čísla karty. Jako odpověď obdržíte SMS zprávu s odkazem na webovou stránku. Klikněte na link nebo jej zkopírujte do Vašeho prohlížeče. Budete přesměrováni na stránku, kde prosím zadejte Vaše datum narození a 3 čísla na zadní straně Vaší karty. Tím úspěšně dokončíte aktivaci Vaší karty a na obrazovce uvidíte Váš 4-místný PIN.

Z bezpečnostních důvodů dostanete SMS zprávu jen na telefonní číslo registrované Vaším zaměstnavatelem. Vaše registrované číslo si můžete zkontrolovat na portálu v sekci Nastavení.
Váš PIN si můžete změnit v bankomatech, které podporují tuto službu. Provozovatel bankomatu Vám může za tuto službu účtovat poplatek.

Pokud si přejete získat PIN po aktivaci karty, klikněte na tlačítko Odhalit PIN vedle položky „Stav účtu“ na hlavní stránce portálu.

 

Website Dashboard

Peněženky na Vaše benefity
Na Vaší kartě Landmark Neptune Card je několik peněženek, které mají jasně vymezena pravidla pro uložení Vašich prostředků. Tyto peněženky jsou nastaveny tak, aby se prostředky daly použít u těch správných obchodů. Například prostředky na peněžence „Jídlo“ se dají použít v restauracích, v obchodech s potravinami, u stánků s jídlem a podobně.
Každá peněženka má svůj vlastní zůstatek. Prostředky na každé peněžence jsou určeny pro svůj konkrétní účel, proto se nedají posílat z jedné peněženky na jiné peněženky. Všechny prostředky jsou vedeny v českých korunách.
Jednotlivé peněženky a jejich zůstatky uvidíte v horní části obrazovky webového portálu. A když na ně najedete kurzorem, zobrazí se nápověda, jak prostředky můžete využít.
Bohužel někteří obchodníci nejsou správně zařazeni v systému přijímání karet. Proto se může stát, že Vaše transakce je zamítnuta, i když měla být přijata. Budeme rádi, když nám v takovém případě zavoláte na Zákaznickou linku +420 230 233 299. Rádi Vám pomůžeme.

Detaily účtu Sekce Můj účet obsahuje základní informace o Vašem účtu.
• Celkový zůstatek na kartě – ukazuje celkovou hodnotu prostředků na všech peněženkách.
• Číslo karty – je číslo Vaší Landmark Neptune Card. Když kliknete na ikonu oka, číslo karty se Vám zobrazí, a když kliknete ještě jednou, pak se zase schová.
• Doba platnosti – je doba platnosti Vaší Landmark Naptune Card.
• Typ účtu – Landmark Neptune Card je předplacená benefitní karta.
• Stav účtu – ukazuje současný stav Vaší Landmark Neptune karty. Když kliknete na tlačítko Detaily účtů, uvidíte aktuální stav. Po aktivaci Vaší Landmark Neptune Card uvidíte stav karty “Aktivní”

Transakční historie
Transakční historie Vám ukazuje veškerou aktivitu na Vaší kartě. Můžete filtrovat transakce u každé peněženky. Nastavení filtru můžete změnit tak, že kliknete vpravo nahoře v sekci Transakční historie.
V transakční historii můžete filtrovat podle typu peněženky, data transakce, typu transakce a statutu transakce.

• Datum zaúčtování - je datum, kdy je transakce vyřízena. Transakce, které nejsou ještě vyřízeny, se ukáží nahoře v Transakční historii ve statutu “Čeká na vyřízení”
• Status – Schváleno, Zamítnuto, Čeká na vyřízení
• Typ – jedná se o typ transakce, která je uvedena v Transakční historii. Mezi typy transakcí patří:
o Nabití karet – transakce, kterými se na karty nabijí prostředky
o Nákupy – transakce, při kterých se prostředky na kartě smění za zboží nebo služby
o Vrácení peněz – transakce, při kterých se Vám peníze vrátí na kartu
• MCC - tento sloupec ukazuje, k jaké peněžence byla transakce zařazena. Pokud typ obchodníka, kde se transakce uskuteční, odpovídá pravidlům pro danou peněženku, uvidíte název peněženky právě zde. Pokud se pokusíte uskutečnit transakci u obchodníka, který není podporován tímto karetnim programem, Vaše transakce bude zamítnuta. Systém zobrazí hlášku “Daný MCC kód není podporován”.
• Částka - toto je hodnota transakce v českých korunách.
• Dostupný zůstatek – Tento sloupec uvidíte, pouze když se díváte na Transakční historii u konkrétní peněženky. Zobrazí se Vám zde nový dostupný zůstatek.
Kliknutím na jakýkoliv řádek se dostanete k dalším informacím, které získáme o dané transakci, včetně důvodu zamítnutí transakce a konkrétního typu obchodníka a název obchodníka.

 

Vaše karta Landmark Neptune Card

Jak moje Landmark Neptune Card funguje a jak ji mohu používat?
Vaše Landmark Neptune Card Vám umožní jednoduchý a bezpečný přístup k Vašim zaměstnaneckým benefitům. Kartu Landmark Neptune Card si jednoduše a rychle aktivujete a můžete ji používat až do výše zůstatku na internetu a v kamenných obchodech, které přijímají karty Mastercard® na území České republiky, a to kdekoliv, kde je to v souladu s pravidly využití Vašich benefitů.

Jak Landmark Neptune Card funguje ve srovnání s jinými kartami od Mastercard?
Landmark Neptune Card funguje stejně jako jiné platební karty. Landmark Neptune Card je předplacená platební karta od Mastercard, kterou přijímají povolení obchodníci na území České republiky.

Jak poznám, že mám bezkontaktní platební kartu a kde ji mohu používat k placení?
Bezkontaktní Landmark Neptune Card je označena na přední straně symbolem pro bezkontaktní platby. Stejný symbol uvidíte na terminálech v obchodech, které bezkontaktní platby umožňují. Z bezpečnostních důvodů budete muset nejdříve aktivovat bezkontaktní placení prostřednictvím transakce za použití PIN kódu v bankomatu (změna PIN nebo dotaz na zůstatek na kartě) nebo v terminálu.

Co je bezkontaktní platba?
Technologie bezkontaktního placení umožňuje platbu jednoduše tím, že přiložíte Vaši Landmark Neptune Card k terminálu. Poté co terminál pípne, Vaše platba je uskutečněna. Obvykle pro platby do 500 Kč nepotřebujete zadávat PIN.

Co mám dělat, když ztratím mou kartu Landmark Neptune Card nebo mi byla odcizena?
Pokud je Vaše karta Landmark Neptune Card ukradena nebo ztracena, měli byste ji jednoduše zablokovat a ochránit tak Vaše prostředky na ní uložené. Kartu můžete zablokovat tím, že nám zavoláte na Zákaznickou linku +420 230 233 299.

Mohu vybrat hotovost v bankomatu nebo využít službu cash-back u obchodníka?
Výběr hotovosti není na Landmark Neptune kartě dovolen ani z bankomatu ani prostřednictvím služby cash-back u obchodníků. Karta slouží pouze jako prostředek pro využití firemních benefitů v souladu s platnou legislativou a dohodou s Vaším zaměstnavatelem.

Bankomat lze využít pouze pro změnu PINu nebo zjištění stavu účtu.

Potřebuje obchodník nebo obchod nějaké speciální vybavení k přijetí mé karty Landmark Neptune Card?
Nepotřebuje. Landmark Neptune Card se dá použít na všech terminálech, webových stránkách, tabletech nebo aplikacích na chytrých telefonech s podporou Mastercard.

Může obchodník, či provozovna přijímající platební karty, mojí platbu kartou odmítnout?

Karta Landmark Neptune Card nemusí být akceptována u všech obchodníků, jelikož se jedná o benefitní karty a úhrady kartou jsou povoleny jenom u obchodníků splňujících tuto náležitost v souladu se zákonem o dani z příjmu.

Mohu doplatit část nákupu hotovostí nebo jinou platební kartou?

Ano, s platbou kartou Landmark Neptune Card lze kombinovat jiný způsob úhrady. Kombinace typů plateb je závislá na pokladním systému obchodníka. V případě zájmu o tuto službu je vždy dobré zeptat se na její dostupnost u obchodníka.

Co znamená "Ověření karty" při transakci na internetu a kde ho najdu?
Ověření karty (také známý jako CVV kód) je 3-místné číslo vytištěné na zadní straně karty na konci štítku pro podpis. Například nákupy na internetu vyžadují poskytnutí CVV kódu společně s číslem karty, jménem a příjmením držitele a platností karty. Je to potvrzení toho, že nakupující je skutečně osoba, která kartu drží v ruce v okamžiku nákupu.

Jaký si mám zvolit e-shop?
Z bezpečnostních důvodů si zkontrolujte webovou stránku před tím, než poskytnete údaje z Vaší karty. Důvěryhodné webové stránky mají různá ocenění a hodnocení spotřebitelů. Zaměřte se na detaily týkající se bezpečnosti a zda je na webu použit bezpečnostní certifikát (Poznáte to tak, že nahoře v řádku vyhledávání Vašeho vyhledávače uvidíte ikonu se zamčeným zámečkem) .

Jak jsou nastavené limity a omezení pro Landmark Neptune Card?

Vaše dobíjecí benefitní karta Landmark Neptune Card má dle smluvních podmínek definovanou výši limitů.

Více informací o limitech, poplatcích a parametrech karty získáte v dokumentu „Podmínky pro používání karty“ po přihlášení do internetové samoobsluhy  v sekci „FAQ, Kontakt a Podmínky“

Bližší informace o limitech, poplatcích a parametrech karty Landmark Neptune Card naleznete také ve Všeobecných obchodních podmínkách.

Se svými dotazy se rovněž můžete obrátit na svého firemního administrátora, případně zavolat na zákaznickou linku na čísle +420 230 233 299 či využít email podpora@neptunecard.cz

Jakou platnost mají elektronické prostředky pro benefity dobité na karty držitelů?

Platnost elektronických prostředků pro benefity je 12 měsíců ( 365 dnů ) od data vystavení, vždy ale jenom v rámci jednoho účetního roku. 

 

Zabezpečení

Zapomenuté heslo

Když zapomenete Vaše heslo, klikněte na tlačítko “Zapomenuté heslo” na přihlašovací stránce. To vytvoří automatický email do Vaší emailové schránky s dočasným heslem. Poté, co se přihlásíte pomocí dočasného hesla, Vás systém vyzve k vytvoření nového hesla.

Co je to Mastercard Identity Check™

Mastercard Identity Check je bezpečností opatření, které Landmark používá u svých karet k vyššímu zabezpečení plateb. Prostřednictvím této služby jsou platby na internetu bezpečnější díky dvojité autorizaci pro některé riskantnější transakce za zboží a služby, a to tím, že dostanete SMS zprávu s jednorázovým kódem na Vaše registrované telefonní číslo.

 

Desatero držitelů Landmark Neptune Card

Předcházejte zneužití, ztrátě nebo odcizení Vaší karty Landmark Neptune Card a postupujte podle základních bezpečnostních pravidel:
 

1. Landmark Neptune Card je nástroj k využití Vašich firemních benefitů
Přistupujte k Vaší kartě jako kdyby na ní byla Vaše mzda nebo plat. Chraňte bezkontaktní kartu a čip v ní obsažený před poškozením. Uchovávejte ji mimo Vaše osobní dokumenty a blízkost ostrých předmětů. Až kartu dostanete, okamžitě ji podepište. Kartu bezpečně zničte poté, co vyprší její platnost. Nastavte si svůj PIN a uchovávejte jej na bezpečném místě.

2. Při platbě buďte ostražití
Když provádíte platbu, vždy mějte kartu ve svém dosahu. Kartu nikomu nepůjčujte, neposkytujte ji jako zástavu nebo jako náhradu za Váš občanský průkaz, pas nebo řidičský průkaz. Karta je nepřenositelná i mezi rodinnými příslušníky. Pravidelně kontrolujte, zda Vaše karta nebyla náhodou odcizena.

3. Chraňte svůj PIN a citlivá data na kartě
Nezapomeňte, že PIN k Vaší kartě Landmark Neptune Card je tajný. Uchovejte jej pouze na bezpečném místě (např. aplikace e-safe, iCloud Keychain). Za žádných okolností PIN nesdělujte (ústně nebo písemně) jiné osobě, ať už v bance, na Policii nebo jiné autoritě ani ze zdánlivě důvěryhodných důvodů. Prosíme, nikdy neudávejte v emailech, telefonicky nebo na sociálních sítích Vaše osobní údaje na kartě – PIN, číslo karty, platnost, CVV kód (bezpečnostní kód na zadní straně karty) nebo SMS kód na potvrzení platby na internetu. Prosím neposílejte fotografii přední nebo zadní strany karty v elektronické nebo jiné podobě. V okamžiku, kdy budete žádat o svůj PIN na internetu, ujistěte se, že ho nikdo jiný nevidí.

4. Použití a zadávání PIN kódu
Prosíme, vždy zadávejte Váš PIN kód u karty Landmark Neptune Card diskrétně tak, aby jej nikdo neviděl. Když zadáváte Váš PIN v bankomatu nebo na terminálu, kryjte klávesnici zařízení svým tělem nebo volnou rukou tak, aby nebylo možné PIN přečíst jinou osobou nebo kamerou nebo jiným zařízením. Pokud máte podezření, že Váš PIN byl odhalen, najděte bezpečné místo u jiného bankomatu a změňte svůj PIN.

5. Ověřte si důvěryhodnost obchodu
Používejte Landmark Neptune Card pouze na důvěryhodných zařízeních a místech (obzvláště se mějte na pozoru před neověřenými e-shopy na internetu). Pro transakce na internetu pak doporučujeme pouze obchody, které používají SecureCode. Pokud nemáte důvěru v daný obchod, raději použijte jinou platební metodu.

6. Placení Vaší kartou Landmark Neptune Card
Po provedení platby se ujistěte, že máte kartu zpět ve svém držení. Vezměte si potvrzení o provedení platby. Obchodník je poučen, že může ověřit Vaši totožnost, proto s ním prosím spolupracujte. Nedovolte zaměstnancům restaurací nebo jiných zařízení si vzít kartu mimo Váš dohled.

7. Jak používat terminály a bankomaty
Před tím, než použijete terminál nebo bankomat, zběžně jej zkontrolujte. Pokud na něm uvidíte neobvyklý předmět nebo známky zfalšování nebo neodborné manipulace, prosím kontaktujte Policii, vydavatele karty nebo provozovatele bankomatu a pak vyhledejte jiné zařízení.
Nenechte se nikým vyrušovat. Pokud Vás někdo vyruší nebo Vás pozoruje, zrušte transakci tlačítkem “Zrušit”, vyčkejte na potvrzení o zrušení, vezměte si kartu a vyhledejte jiný terminál. Nikdy nežádejte ani nepřijměte pomoc od neznámých osob. Při platbách online nebo operacích na bankomatu vždy postupujte podle instrukcí na obrazovce. Pokud Vám kartu bankomat nevydá zpět bez vysvětlení, od bankomatu neodcházejte a okamžitě nás kontaktujte na Zákaznické lince + 420 230 233 299.

8. Kontrolujte si své transakce
Pozorně kontrolujte svou transakční historii na www.neptunecard.cz. Pokud objevíte neobvyklou transakci, okamžitě volejte na Zákaznickou linku +420 230 233 299 nebo nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře na www.neptunecard.cz. Děkujeme.

9. Ztráta, odcizení nebo zneužití karty

Při ztrátě, odcizení nebo podezření na zneužití karty jednejte rychle a kartu ihned zablokujte prostřednictvím zákaznické linky platebních karet na čísle +420 230 233 299. V případě krádeže a zneužití karty kontaktujte policii.

10. Informujte se

Doporučujeme využití dalších bezpečnostních služeb – jako například aplikace, které bezpečně uchovají Vaše heslo a 2fázové ověřování na přístrojích z kterých přistupujete do Landmark Neptune Card portálu

Nezávazná poptávka

Poradíme Vám, jak maximalizovat úspory v mzdové agendě prostřednictvím platebních karet. Prosíme o pár informací do přiloženého formuláře a my se Vám ozveme s návrhem dalších kroků.

Vyplňte požadovaný formulář




Poptávka byla úspěšně odeslána.
Omlouváme se, ale vyskytla se chyba. Opakujte prosím odeslání znovu později nebo nás kontaktujte telefonicky.

Kalkulačka úspor

Získejte díky
Neptune Card

Větší hodnotu u zaměstnaneckých benefitů a využijte nástroj, díky kterému si snadno orientačně ověříte jak Vám pomohou naše rady v praxi.

Využijte jednoduchý formulář a získejte jednoduchý přehled přímo do Vašeho emailu.

Nezávazná poptávka




Poptávka byla úspěšně odeslána.
Omlouváme se, ale vyskytla se chyba. Opakujte prosím odeslání znovu později nebo nás kontaktujte telefonicky.

Příklady úspor


Příklady úspor

Příklad 1 firma ušetří:
94 320 Kč

Příklady úspor

Příklad 2 firma ušetří:
94 320 Kč

Příklady úspor

Příklad 3firma ušetří:
94 320 Kč

Analýza profitability

Získejte díky
Neptune Card

Řídit zaměstnanecký systém výhod a platebních karet Mastercard, je snadné a pokud se budete řídit našimi radami, výsledky v podobě nižších nákladů za odměňování, bonusy, benefity a všechny typy výhod se velmi brzo dostaví.

Naučíme Vás, jak efektivně a ekonomicky odměňovat, motivovat a rekrutovat, zaměstnance a implementovat efektivní postupy.

Pomůžeme Vám také sledovat zpětnou vazbu, čerpání benefitů, stravného a dalších výhod.

Nezávazná poptávka




Poptávka byla úspěšně odeslána.
Omlouváme se, ale vyskytla se chyba. Opakujte prosím odeslání znovu později nebo nás kontaktujte telefonicky.

Komplexní poradenství

Získejte díky
Neptune Card

Poradíme Vám jak maximalizovat daňový efekt v platebních kartách nad rámec stravenek a všech běžných benefitů.

Soulad s platnou legislativou s okamžitou úsporou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Právní, daňové, účetní a personální poradenství. Dokumentace, směrnice a analýzy zdarma.

Nezávazná poptávka




Poptávka byla úspěšně odeslána.
Omlouváme se, ale vyskytla se chyba. Opakujte prosím odeslání znovu později nebo nás kontaktujte telefonicky.